woensdag 17 juli 2013

Nieuwe plannen... part III

Zoooo, nu heeft het wel lang genoeg geduurd ;) Het is tijd voor de ontknoping...

Wel even laten weten wat je ervan vindt hè...! :)


Naam en logo:

 
Hoe ik aan die naam kom en of hij nog wat betekent vraag je je af?
Ik las de Uppercase. En zag daar een artikel met deze naam. Vaak gaan de artikelen in dit magazine over creatieve mensen en hun bedrijf. Ik meende dus dat dat ook bij dit artikel het geval was en dacht: 'Ooooooooh wat een fantastische naam!! Ik wou dat ik die bedacht had!!' En wat bleek: het was helemaal geen bedrijfsnaam. Sterker nog, hij was in heel de wereld nog niet in gebruik als bedrijfsnaam. Kon niet missen: die was voor mij :)
 
Hij past wel echt bij mij, want mayonaise is eigenlijk de enige verslaving die ik heb :) Bovendien sluit hij helemaal aan bij mijn visie (zie Nieuwe plannen... part II) van 'niet alleen mooi, maar ook effectief'. Mijn werk is dus 'meer dan alleen lekker' :)


Website www.morethanmayo.com:

Website morethanmayo.com
De website is gemaakt door Inge van Geem van Winward; ik ben er zoooo blij mee...!!
 
De komende tijd ga ik helemaal overstappen op More than Mayo. Dat betekent dat je mijn twitternaam zal zien veranderen, maar ook die op Pinterest en Instagram. Verder blijf ik gewoon ik hoor :) Mijn blog (inclusief alle posts tot nu) verhuist naar mijn nieuwe website. Vanaf nu zal ik daar verder bloggen. Ik vind het erg leuk als je me daar blijft volgen! www.morethanmayo.com/blog

See you @ More than Mayo!

2 opmerkingen:

  1. Mayo maakt alles lekkerder, dus als je nog meer biedt dan dat, ben je geweldig. ;) Gaaf hoor, naam en logo!

    BeantwoordenVerwijderen