zondag 3 maart 2013

Count your blessings*

Wat me deze week blij en dankbaar maakte:
  • Goede reacties op de eindpresentaties van mij laatste twee projecten
    Het ochtendvak 'productstyling' hebben we echt 'gerockt' ;) We stonden zelf met een grote smile voor de klas te presenteren en onze medestudenten en de docent waren erg onder de indruk en enthousiast! Bij het middagvak 'fotostyling' vielen erg veel onvoldoendes, maar gelukkig niet voor mij :) Slechts kleine details als aanbevelingen en verder helemaal goed!
  • De bruiloft van goede vrienden van ons
    Had ik al eens gezegd dat ik van bruiloften houd? Ach, vast al een keer of 100 ;) En wat zo leuk is: in september is er nóg een bruiloft!
  • Een leuke brainstormsessie
    Deze week begeleidde ik een brainstormsessie op mijn werk. Dat vind ik superleuk om te doen en ook heel belangrijk om goed te doen (creatief denken is mijn ding!), maar ook altijd een beetje spannend. Want wat als er helemaal niks uit de groep komt? Nou, dat was nu gelukkig niet het geval: wat een enthousiasme en energie! Met een bak vol ideeën sloten we de sessie af.
  • Lieve kadootjes van Moniek en Simone
    Alsnog, voor Meet the Tweet, echt zo leuk! Dank jullie wel dames!
  • Een gezellige date met Mireille
    Ik vind het altijd zo gezellig en fijn met haar :) En ik neem altijd weer blij en geïnspireerd afscheid. Een heerlijke middag!
    Pssst.... Mireille heeft overigens een hele mooie nieuwe website :)
Gelukkig ben ik op een pijnlijke neus en rug na weer helemaal beter en komt mijn energie langzaam terug. Ik herken mezelf weer een beetje :) En dat is maar goed ook, want vanaf volgende week starten we met afstuderen...! 

Fijne nieuwe week!
'Count your blessings' is een initiatief van Anki. Op haar blog vind je een lijst met alle deelnemers. 

I just love weddings :)
Bruiloft!
Cadeautje voor Meet the Tweet van Moosmade
Kadootje van Moosmade!
Brainstormsessie op het werk
Brainstormsessie op het werk
Cadeautje voor Meet the Tweet van Miss Honeybird
Cadeautje van Miss Honeybird
-----

This week's blessings:
  • Good respons to the presentations of my last two projects
    We really rocked 'productstyling' with our 'Hunger-concept' ;) We were smiling throughout the presentations and our fellow students and teacher were really impressed and enthousiastic as well! For 'photostyling' a lot of bad grades were given, but fortunately not to me :) Just minor comments.  
  • Good friends married
    Did I already mention that I just loooooove weddings? Probably about a hundred times, right? ;) And what's also great: in september there will be another wedding!
  • A fun brainstorming session
    This week I presided a brainstorming session at work. I really enjoy doing this and it's really important to me to do this well (creative thinking is my 'thing'!). But I'm also always a bit tense in advance; what if people are just sitting there and don't come up with anything? Well, no worries this time: what an enthousiasm and energy! We closed the session with loads of ideas.
  • Sweet presents from Moniek and Simone
    I got them for Meet the Tweet, so nice! Thank you ladies! 
  • A great date with Mireille
    I always have a wonderful time with her :) And when we say goodbeye I'm always happy and inspired. A lovely afternoon!
    Pssst... by the way: Mireille has a very nice new website :)
Thank god that - besides a painful nose and back - I'm all better again. My energy starts to come back and I'm beginning to recognise myself again :) And that's for the best, because next week we're starting our graduation projects...!

Have a good new week!
'Count your blessings' is Anki's initiative. On her blog you'll find a list with all participants.

2 opmerkingen:

  1. Jeetje, Ria, ik zit met open mond je opdrachten te bekijken. Fantastisch! Wat een goede concepten en tot in de puntjes uitgewerkt. Je hebt echt je talent aangeboord!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat heerlijk om te horen! Dank je wel lieve Ellen :)

      Verwijderen