vrijdag 7 september 2012

Dankbaar

Zo blij en zo dankbaar ben ik. Ik gloei nog helemaal na van alle fijne, lieve, warme reacties op mijn give away bij op het blog Ing-things van Ingid. Het was de eerste keer dat mijn patronen als echte producten buiten de veilige omgeving van mijn eigen computer en blog kwamen. En ik was heel benieuwd of er ook wel iemand ze mooi zou vinden. En wat was het heerlijk om te lezen hoe enthousiast Ingrid's bloglezers erop reageerden! Dank jullie wel allemaal!!

Een aantal van de reacties:

I love the little fish on the paper - have you made those yourself?

Ik ga hier een beetje van huilen (ontroering) en een beetje van lachen (blijdschap).
Wat is dat briefpapier van Ria leuk ontworpen, ben fan.


Ik doe graag mee voor het briefpapier met bomen. Als ik het win, ga ik er eerst wat (of lang) naar kijken en dan schrijf ik er een brief op voor 1 van mijn pennenvriendinnen.

Ik doe graag mee voor het postpapier met de bomen van Ria. Leuk zeg!! groetjes Judith

Ooh ik doe graag mee voor het setje briefpapier van Ria, de boompjes graag! Kan ik goed gebruiken voor mijn brief-schrijf-project & ik het is dus niet om te houden maar om weer weg te sturen en dat past weer in mijn maand-van-het-minderen-project! :)

het bomen pakketje vind ik wel heeeel mooi. Fijn om via deze weg weer andere creatieve mensen te ontmoeten.

Ik ga voor de bomen van Ria, wat is het toch een prachtig setje. En juist op het moment dat ik besloot om weer meer kaarten/brieven te gaan schrijven omdat het zo leuk is om ze te krijgen.

Oh wat mooi en wat lief! Ik zou heel graag het pakketje met de bomen winnen. Gewoon, omdat ik gek ben op de herfst (zie er ook eikeltjes op staan haha), bomen en eekhoorntjes echt super schattig vind!

oh weer een leuke give away! kreeg al ooit een leuke oude postkaart van je met een circus op, maakt me iedere keer weer vrolijk als ik mijn agenda open doe... die vissen zijn best leuk, zouden vlot beschreven worden :). ik doe dus mee voor de vissen!

Ik vind het vissensetje echt heel leuk, en aangezien ik nu helemaal in briefschrijfmodus zit doe ik daar dus graag voor mee. Je maakt toch van elke blogpost weer een feestje he!

och ik houd van bomen, en de rest van het gezin klimt er met hartelust in. Wat een leuk postpapier van Ria zeg!

Oh dat postpapier is mooi! Ik vind ze beide prachtig, maar als ik dan toch moet kiezen doe ik graag mee voor het bomensetje!

Nelleke Jansen 4 september 2012 17:57
Wat een superleuke give-away! Het was moeilijk kiezen, maar ik doe mee voor het postpapier met de visjes van Ria!

Haai! Wat een prachtig postpapier, goede aanleiding om mee te doen met het Let's Write project van Sas! Crossing my fingers :)

Dat postpapier;;;;;zoooooooooooo prachtig, ik ga voor de bomen.

Such cute trees! Some people have so much talent.

-----

I'm so happy and grateful. My cheecks are stil a glowing a bit from all the nice, sweet and warm comments to my give away on Ingrid’s blog Ing-things. It was the first time my patterns became real products and got out of the safe surroundings of my computer and blog. And I was super curious if anyone would like them. And how wonderful it was to read how enthousiastic Ingrid's blogreaders responded! Thanks so much!!

2 opmerkingen:

  1. Wat gaaf! Lekker genieten en doorgaan dus :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee! En ik mocht ze winnen! Enorm bedankt voor de mooie enveloppen en postpapiertjes en schrijfboekje :-) Ze zijn prachtig!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen