zondag 23 september 2012

Count your blessings*

 Wat me deze week blij en dankbaar maakte:
  • een verse Flow van mezelf kado gekregen én de nieuwe 101 Woonideeën op de mat
    okee, ik moet echt de tijd zoeken om erin te lezen, maar ik vind het zó heerlijk om in zo'n fijn magazine 'weg te kruipen'.
  • ik won een Flexa Colour Futures Trendboek :)
    een leuke verrassing: post van Kleurinspiratie.nl. Ik won het boek door het meedoen met een prijsvraag op hun website.
  • een gezellig bezoekje van Jennifer
    op 29 september mag ik haar helpen op de woonbeursstand van Perron 11 en dat vind ik zooo leuk! Jennifer had haar nieuwe, supermooie behangboeken bij zich :) heel inspirerend.
  • de Real-Life Meetup georganiseerd door Rivka en Nina!
    een gezellige middag met allemaal leuke mensen die elkaar van twitter kennen, en elkaar nu 'in het echt' ontmoetten :) Ik vond het fijn om erbij te zijn en het was zeker voor herhaling vatbaar!
Perron 11 woonbeurs
Met Perron 11 op de Woonbeurs :-) (afbeelding van perron11.nl)
Op naar een nieuwe week!

'Count your blessings' is een initiatief van Anki. Op haar blog vind je een lijst met alle deelnemers.

-----

This week's blessings:
  • the crispy new Flow I got as a present from myself ánd a new 101 Woonideeën on my doormat
    okay, I really have to quest for time to read them, but I just love to lose myself in such lovely magazines 
  • I won a Flexa Colour Futures Trendbook :)
    a nice surprise: mail from Kleurinspiratie.nl. I won the book by joining in a contest on their website.
  • a nice visit from Jennifer
    on the 29th of September I'm helping her at the Woonbeurs (annual interiordesign event), she's attending for the first time with Perron 11. Love it! Jennifer brought her brandnew, beautiful wallpaper sample book :) very inspiring.
  • the Real-Life Meetup arranged by Rivka and Nina!
    such a nice afternoon with great people who know each other from twitter, who now meet 'in real life' I was big fun being there and I'd love to meet again!
Hello new week!

'Count your blessings' is Anki's initiative. On her blog you'll find a list with all participants.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten