zaterdag 14 juli 2012

Riek loves Rie!

Je hebt patronen en geweldige patronen. En in de laatste categorie vallen de ontwerpen van de Deense Rie Elise Larsen. Ik word er zó blij van! Mooi in al hun eenvoud, gecombineerd met vrolijke kleuren. Ik kocht haar papier al, nog vóórdat ik een enveloppenmal in huis had (voor het geval ik de mal met mijn verjaardag kreeg ;) En dit geweldige notitieboekje kón ik gewoon niet laten liggen (ik heb helemaal geen notitieboekje meer nodig! ;) Maar wat Rie maakt is gewoon moeilijk te weerstaan.

Rie Elise Larsen
Fish on hook van Rie Elise Larsen
-----

There’s patterns and great patterns. And Rie Elise Larsens designs definitely belong in that last category. They make me so happy! Simple yet gorgeous, combined with bright colours. I bought her paper sheets before I even had an envelope template (just in case that would be my birthday present ;) And I simply couln’t NOT buy this amazing notebook (I really don’t need more notebooks! ;) But hey, I just can’t resist Rie’s creations.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten