donderdag 5 juli 2012

Craft it forward

Zou ik? Ja. Nou… Misschien. Waarom niet? En dus tweette ik naar Rivka (van rrrauw, check ook haar Etsy shop!) dat ik wel mee wilde doen aan ‘Craft it forward’.

Dit is de deal: je krijgt een zelfgemaakt kadootje van iemand en in ruil daarvoor schrijf je er een blogpost over én maak je vervolgens zelf vijf kadootjes voor vijf mensen die op hun beurt weer hetzelfde doen.

Stap 1, kadootje krijgen was té leuk. Er lag een zelfgemaakte envelop op mijn mat. Eigenlijk zonde om open te maken, maar dat hield ik niet al te lang vol ;) In de envelop zaten twee kleine envelopjes, een geknoopt armbandje, vier ansichtkaarten en mijn persoonlijke favoriet! een zelfgemaakt notitieboekje met een retro Hanna-Barbera kaft. Wat een fijn pakje!

Zelfgemaakt moois van Rivka!
Stap 2, almost done ;) Maar niet voordat ik jullie gevraagd heb wie er nu met mij meedoet aan Craft it forward! Wie van jullie wil er een zelfgemaakt verrassingspakketje van mij ontvangen?? En vervolgens ook vijf mensen blij maken?? Laat hieronder een berichtje achter of stuur me een tweet via @RiekOnline. Doe mee en craft it forward!

…en dan start ik alvast met stap 3 J

-----

Let's 'Craft it forward'! This is the deal: you receive a self-made present from someone and in exchange you write a blogpost about it and you make five presents for five people yourself.

I got my gift from Rivka (from rrrauw, check her Etsy shop!) and it was so much fun unpacking it! In her homemade envelope were two little envelopes, a little knotted bracelet, four postcards and - my personal favourite! - a small handmade notebook with retro Hanna-Barbera cover. Love it!

So, now my blogpost is almost done, it's time to ask you who wants to 'craft it forward' with me. Who wants to receive a self-made present from me?? And of course wants to surprise five people him- or herself? Leave a message to this blogpost or send me a tweet (@RiekOnline) and let's 'craft it forward'!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten