woensdag 29 mei 2013

Nog maar een paar weken...!

Zo! Ik was weer even druk :) Ja, met dat afstuderen houd je je goed bezig hoor. Af en toe verwonder ik me erover dat ik nog slaap en eet, haha. En dan werk ik ook nog, tref ik voorbereidingen voor mijn eigen winkeltje (jaaah... spannende plannen, later meer...!!), illustreer ik tussen de bedrijven door nog wat en ... U begrijpt: mijn huis ziet er niet uit, maar hee, je kunt niet alles hebben ;)

Nog maar een kleine vier weken voordat ik eindexamen sta te doen. En hoewel ik weet dat mijn leven er niet vanaf hangt, vind ik het toch net als vroeger weer heel spannend. De examenstress begint langzaamaan te komen...! Ik ben dus ook heel ongezellig momenteel; 'Afspreken? Ja leuk, na juni graag!' Tja...

Kleine update dan!

De slapeloze nachten over verpakkingen zijn voorbij :) Aangezien het geen productdesign-opleiding is, zal niemand mij erop afrekenen. De tekening van het ontwerp volstaat. Oef. Maar ik zou ik niet zijn als ik er niet stiekem toch mee aan de slag ben, hihi. Misschien dus een leuk extraatje erbij.

 
Wat wel heel belangrijk is, is dat ik de drie stijlen behorende bij de drie doelgroepsegmenten goed neerzet. Vorige week ben ik dus lekker aan het foodfotograferen geweest. Deze week 'voor de echt'!

 
 

Verder maak ik een communicatiecampagne van verschillende middelen/media. Dus ik heb lekker zitten werken met mijn grote vriend InDesign. Heerlijk!



En een ander extraatje waar ik nog op broed is een filmpje, maar ook die is nog even onder voorbehoud...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten