zondag 24 februari 2013

Count your blessings*

Hè, hè, daar ben ik weer. Na een drukke week waarin ik niet aan bloggen toe kwam en langzaamaan steeds zieker werd en een week die ik hard nodig had om beter te worden. En desondanks had ik ook deze week vanalles om dankbaar voor te zijn:
  • Heel veel lieve beterschapswensen
    Ik baalde echt ontzettend dat ik met mijn zieke lijf niet bij Meet the Tweet kon zijn. Ik heb met zoveel plezier gewerkt aan de voorbereidingen en dan moet je verdorie op het 'uur u' toegeven aan die nare griep... Maar er kwamen wel heel veel lieve tweets binnen om mij sterkte en beterschap te wensen. En het was erg gezellig tijdens Meet the Tweet. Beide deden mij veel goed!
  • Mijn eerste eigen magazine bij de drukker opgehaald
    Voor het vak productstyling maken we een magazine, een filmpje en bedenken we een event. Ik deed het magazine en ik vind het heel stoer van mezelf dat ik dit bedacht, samengesteld, ontworpen én correct aangeleverd heb. Ja, ik zie ook waar de verbeterpunten zitten, maar dat boeit nu even niet ;) I made a magazine &%^$#dammit! Whoehoe!
  • Weer een nieuwe afspraak 'in the pocket'
    Verslavend leuk, zeg ik je! Het duurt altijd even voordat ik de mail durf te versturen, maar de mailtjes terug zorgen nog elke keer voor een mini-euforie moment.
  • Out of my comfort zone vakantieplannen
    Het duurt nog wel een hele poos, maar we zijn langzamerhand plannen aan het maken voor de 'grote vakantie'. Ik had het al helemaal uitgestippeld, maar Mr. G heeft ineens een ander idee. Dat idee wil ik ook al járen, maar het werd steeds uitgesteld... En nu lijkt het ineens dichtbij te komen, spannend!  

Fijne nieuwe week!
'Count your blessings' is een initiatief van Anki. Op haar blog vind je een lijst met alle deelnemers. 

PS: geen foto's helaas deze week... Wat wil je, ik heb onder een steen gelegen, daar maak je ze niet hoor, die mooie plaatjes... :(

2 opmerkingen:

  1. Mooie blessings! Ik hoop dat je snel weer helemaal fit bent. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, Ria, wat een pech!
    En dan gelukkig toch ook nog een paar goed nieuws berichten... Go! ;)
    Hopelijk ben je weer helemaal beter en heeft het uitrusten nog wat meer energie opgeleverd.

    BeantwoordenVerwijderen