zondag 25 november 2012

Count your blessings*

Het is even geleden dat ik blogde over mijn 'blessings'. De afgelopen twee weken hing er een klein, donker donderwolkje boven mijn hoofd. En ik kreeg mezelf maar niet opgepept. Laat staan dat ik oog had voor mijn zegeningen. Gelukkig begint de lucht een beetje op te klaren. En kan ik mezelf een schop onder mijn kont geven en mezelf ervan overtuigen dat ik niet overal zo zwaar aan moet tillen.

Mijn lichtpuntjes deze week:
  • Goede vrienden van ons gaan TROUWEN!
    Ik HOUD van trouwen! Ik zou er zelf het liefst een jaarlijks terugkerend ritueel van maken (Oh, flashback! Heb ik dit niet al eens verteld hier?) en ben ook bij deze nieuwe bruiloft wellicht nog enthousiaster dan het bruidspaar zelf :) Wanneer gaat iemand mij toch eens inhuren als weddingplanner...??
  • We maakten voor het vak communicatiestyling een magazinecover
    I love typografie en dus ben ik heel blij met onze docent die ons allerlei typografische huiswerkopdrachten geeft. Vorige week een boekomslag, deze week een cover. Call me crazy, maar ik kan hier dus echt úren zoet mee zijn; tekstjes, lettertjes, vormgeving...
  • Een goed gesprek met een collega
    Okee, eigenlijk is híj degene die de eerste schop onder mijn kont uitdeelde en me tot 'omdenken' bracht. Soms kun je mensen dankbaar zijn omdat ze je duidelijk maken hoe ondankbaar je eigenlijk loopt te zijn.
  • De gezellige workshop van Marlous bij Shop Elle Aime
    Workshoppen, dat was alweer een poos geleden! En dit was weer een fijne :) Nou goed, eigenlijk ging ik vooral voor de leuke mensen, maar man, ik heb me toch een partij hard gewerkt...! Bijna geen tijd om met al die leuke mensen te praten...!
Workshop
Gezelligheid bij de workshop in Shop Elle Aime :) (foto van Marlous)
Op naar een nieuwe week!
'Count your blessings' is een initiatief van Anki. Op haar blog vind je een lijst met alle deelnemers.

-----

It's been a while since I blogged about my blessings. The last two weeks a little thundercloud was hanging above me. And I just couldn't cheer myself up. Let alone I even noticed my blessings. Fortunately, the skies are clearing. And I am finally able to kick my own butt and convince myself of the fact that I really have to lighten up.

This week's bright spots:
  • Good friends of us are getting MARRIED!
    I just LOVE weddings. The whole concept of getting married. I myself would really want to make it an annual thing (Oh, flashback! Did I already tell this here?). And again, with this new wedding to come I might be even more enthousiastic than the happy couple themselves ;) When will someone finally hire me as their weddingplanner...??  
  • For school we made a magazinecover
    I love typography and therefore I'm very happy with all the typographic assignments we get. Last week a paper cover for a book and this week a magazinecover. Call me crazy, but I can spent hours on text, letters, and design...
  • A good conversation with a colleague
    Okay, to be honest, he is the one who kicked my butt first and made me rethink. Sometimes, you're thankful when people show you how ungrateful you're being yourself.
  • A fun workshop by Marlous at Shop Elle Aime
    A workshop, that has been a long time! And this was a nice one again :) Well, the actual reason for me to join were the great people that were participating. But I ended up working really hard...! Almost didn't have time to talk to all those fun people...! 

Hello new week!
'Count your blessings' is Anki's initiative. On her blog you'll find a list with all participants.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten