zondag 23 juni 2013

Count your blessings*

De afgelopen weken kreeg ik heel veel hulp bij mijn afstuderen en dat maakte mij blij en dankbaar:
  • Hulp van Simone bij mijn fotoshoot
    Het lukte mij zelf niet om heldere, witte foto's te maken voor mijn afstudeerconcept en gelukkig schoot Simone mij te hulp! Zo fijn! En wat zijn ze mooi geworden, die foto's!  
  • Hulp van collega Taco bij het maken van mijn afstudeer-boeken
    Ja, onze traffic-meneer weet wel waar dingen te koop zijn :) en dus vroeg hij offertes voor mij op en regelde dat mijn boeken gedrukt en gemaakt werden. Uiteraard precies op tijd :)
  • Hulp van Rivka bij het maken van mijn stopmotion
    Oh ja, ik wilde ook nog een filmpje bij mijn afstudeerconcept. Omdat het allemaal al zo veel is, zag ik er eigenlijk een beetje tegenop, maar wat was het leuk! Rivka bediende de camera en ik rolde de kaasblokjes door het beeld en liet de gehaktballetjes dansen :)
  • Nog meer hulp van collega Taco én Myhra en Rachid bij het redden van mijn printwerk
    Dikke stress toen ik beroerde posters en flyers terug kreeg van de printshop. Hoe ging ik dat in godsnaam binnen twee dagen nog oplossen...?? Gelukkig waren er drie reddende engelen.
  • Hulp van mr. G bij het voorbereiden van mijn presentatie
    En dan snijdt hij weer presentatieborden voor me. En hij geeft feedback op mijn verhaal. Ja, het is echt de allerliefste!
Expositie samenstellen
 
  • Een supergezellig avondje 'op stap' met mijn eigen man
    'Laten we anders Utrecht in gaan om wat te eten' zei Mr. G. Het was heerlijk, maar erna kon ik zó in slaap vallen (ik maak al een week korte nachten en ben voornamelijk fysiek aanwezig ;) Op weg naar de bus kwamen we langs café Olivier. Toen we naar binnen gingen, bleef mijn moeheid gelukkig buiten achter en hadden we een heerlijke avond. Daar was ik echt aan toe!

Belgische biertjes proeven

En waar ik ook onwijs dankbaar voor ben is dat het na volgende week KLAAR is...! Maandag doe ik examen, woensdag krijg ik de uitslag en vrijdag en zaterdag is de expositie. En dan zit de studie erop!

...en kan ik jullie vertellen over alle nieuwe plannen die ik heb...! ;)

Fijne nieuwe week!
'Count your blessings' is een initiatief van Anki. Op haar blog vind je een lijst met alle deelnemers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten