donderdag 6 december 2012

#creasint

Imke had een ideetje... Een ideetje dat een heuse happening werd! Een feestje met ruim 40 creatievelingen :) Er waren lootjes en creatieve kadootjes. Helemaal zelf gemaakt, zelf gekocht of zelf gedicht. Met zorg en aandacht samengesteld.

In de blogpost van Marike lees je hoe het allemaal zo gekomen is. En hoe het in zijn werk ging.

Mijn pakje ging helemaal naar België! Yvonne houdt van reizen en daarom kreeg ze een mooi noteboekje (voor de bucketlist van bestemmingen en alle herinneringen) en ansichtkaarten, kadolabels en airmailenvelopjes (om haar reisverhalen met anderen te delen).

creasint
Kadootje voor Yvonne!
Ik kreeg ook een pakketje! Op 5 december om 17.00 uur. Maar goed ook, anders had ik het vast niet volgehouden om er vanaf te blijven... ;)

En het wás me een gaaf kado...!! Een ambachtelijk gedrukte typografische print van een voor mij toepasselijke uitspraak :) Su-per-mooi! Dank je wel Petra! Ik ben er heeeel blij mee!!

#creasint
Mijn prachtige print in een passe partout #loveit

Als kersje op de taart kreeg ik vandaag ook nog foto's en een filmpje uit de ambachtelijke drukkerij!


#creasint
Kijk die grote drukletters, mooi! Rechts op de pers ligt mijn tekst :)
#creasint
*smelt*
Meer lezen over #creasint en wat iedereen maakte en kreeg? 101 woonideeën, Nina, Rivka, Lisa, Enigheid, Studioh Mijn, Mouseblossom, Yvonne, Broesj, Mirjam, Corine
 
-----

Imke had an idea which turned out to be an actual happening! A party with more than 40 creative people. With creative presents for everyone. Self made, self bought or with a self written poem. Created with care.

Read this blogpost from Marike about how it all began.

My present went all the way to Belgium! Yvonne loves travelling so she got a beautiful notebook (for her bucketlist of destinations and her memories) and postcards, little airmail envelopes and labels (to share her stories).

There was a present for me too! A beautiful big hand printed typographic print! I love it! Thanks so much Petra!!

More blogs about #creasint: 101 woonideeën, Nina, Rivka, Lisa, Enigheid, Studioh Mijn, Mouseblossom, Yvonne, Broesj, Mirjam, Corine

3 opmerkingen:

  1. Gaaf, zowel het cadeau dat je gaf als dat je kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, zowel jouw pakje als het gekregen kado! Superleuk ook, het filmpje erbij, mooi kijkje achter de schermen.
    Oh ja en mijn kado voor Ama...ik had een kerstboom gehaakt (Ama haakt en breidt mutsen met kattenoortjes) en een van mijn servies stukken meegestuurd... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om al die blogs te lezen met de #creasint-verslagen. Jij had ook een mooi pakketje heen en terug!

    BeantwoordenVerwijderen