donderdag 18 oktober 2012

Count your blessings*

Wat me deze week blij en dankbaar maakte:
  • Ik presenteerde mijn eerste twee projecten van het tweede jaar van de opleiding
    Heeeel hard gewerkt, maar het is weer af! Nu lekker even vrij :) Een blogje met foto's van mijn prognoseboek volgt. ...als ik het boek weer terug heb ;)
  • Deze week waren mr. G en ik twee jaar getrouwd!
    I love being married :) Ik zou het liefst elk jaar opnieuw trouwen! Met dezelfde man welteverstaan ;)
  • Mijn agenda vulde zich ineens heel snel met allemaal leuke dingen
    Ik ga naar de boekkunstbeurs en de Efteling. En ik heb weer een paar leuke workshops in de planning staan. Nu al zin in!
Cover creative curiosity - prognose
Alvast een sneak peek van mijn prognoseboek: de coverfoto van 'creative curiosity' :)

Op naar een nieuwe week!

'Count your blessings' is een initiatief van Anki. Op haar blog vind je een lijst met alle deelnemers.

-----

This week's blessings:
  • I finished the first two projects from the second year of school
    Worked very, very hard, but I've made it! Now I have some time off :) I'll write a blogpost with pictures of my prognosis later on. ...when I get my book back ;)
  • This week mr. G and celebrated our two year aniversary
    I love being married :) I wish I could have a weddingday every year! Of course I would marry the same man every year ;)  
  • My scedule got filled with lots of fun stuff
    I'm going to a fair about book art and to the greatest amusement park in the country: the Efteling. Also have some great workshops coming ahead. Looking forward to it!  
Hello new week!

'Count your blessings' is Anki's initiative. On her blog you'll find a list with all participants.

2 opmerkingen: