maandag 9 april 2012

Filmpje!

Voor het vak Productstyling maakten we een promofilmpje voor de nieuwe Nederlandse Vogue, gebaseerd op onze prognose (zie blog 'Prognose'). Leuk om het nu eens zelf te doen; normaal ben ik degene die de iemand brieft en het resultaat beoordeelt, nu degene die bedenkt en maakt!
Mijn prognose ging over een tegenbeweging; juist niet naar de crisis gaan leven, maar laten zien dat het wel goed gaat in de hoop dat het uiteindelijk ook weer echt goed gaat. Dat past eigenlijk heel goed bij de Nederlandse Vogue die nu verschijnt: juist in deze tijd komt er een glossy magazine bomvol luxe, glamour en grote merken. Die tegenstelling was mijn basis. Ik heb gebruik gemaakt van het contrast tussen het grauwe, grijze Nederland van nu en het zonnige, optimistische Nederland dat er ontstaat als de Nederlandse Vogue verschijnt.

Bekijk het filmpje hier!

















Met dank aan: Richard (edit en montage), Manon (inspiratie), Linda en Paul (inspiratie en muziek) en Mireille (opname-assistentie en -zo bleek in de montagekamer- figureren).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen